۱۷ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در استان زنجان فعال است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه  ۱۷ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در استان زنجان فعال است، گفت: از این تعداد ۱۲ مرکز مشاوره در شهر زنجان ،چهار مرکز مشاوره در شهرستان ابهر و  یک مرکز مشاوره نیز در شهرستان خدابنده فعال است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، جواد بازرگان عصر روز  سه شنبه د مراسم جشن ازدواج با بیان اینکه ۱۰ تا ۱۶ تیرماه هفته ازدواج نامگذاری شده است، اظهار کرد: ۲۳ عنوان برنامه در طول این هفته توسط این اداره کل تدارک دیده شده و در حال برگزاری است .

وی با بیان اینکه سن ازدواج یکی از شاخص‌های مهم در امر ازدواج است، افزود : در استان زنجان میانگین سن ازدواج  در آقایان ۲۷.۵ و در بانوان  ۲۲.۵ است و در این مراسم ازدواج از ۹ زوج جوان تجلیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه  ۱۷ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در استان زنجان فعال است، ابراز کرد: از این تعداد ۱۲ مرکز مشاوره در  شهر زنجان، چهار مرکز مشاوره در شهرستان ابهر  و یک مرکز مشاوره نیز در خدابنده فعال است.

بازرگان از افتتاح مرکز مشاوره ازدواج در خدابنده در روز ۱۵ تیر سالجاری خبرداد و افزود :  خوشبختانه  در استان زنجان بیش از ۸ هزار ازدواج در سال ۱۴۰۰ در زنجان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تناسب سنی به ازدواج پایدار کمک می کند، ادامه داد: ازدواج باید آگاهانه صورت گیرد و ترویج آن در جامعه نیز از ضرورت های امروز جامعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha