لزوم توسعه بازارچه‌های محلی در شهرک‌های جدیدالاحداث

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم توسعه بازارچه‌های محلی در شهرک‌های جدیدالاحداث تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، منصور مرادلو در دیدار صمیمی با ساکنین مردم گلشهر در مسجد امام علی (ع) ضمن تقدیر از اقدامات تاثیرگذار شهرداری در سطح شهر اظهارکرد: شهرداری ارگانی است که از غربی‌ترین نقطه شهر یعنی شهرآرا و مهرآرا تا فازهای هفتم و هشتم گلشهر در حال خدمت‌رسانی است و باید عدالت در این کار را رعایت نماید.

وی با اشاره به کوتاهی راه و شهرسازی در ساخت سرانه‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی در شهرک‌های جدیدالاحداث افزود: متاسفانه این کوتاهی به پای شهرداری نوشته می‌شود، در حالی که شهرداری درخصوص این زیرساخت‌ها وظیفه‌ای ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به وظایف شهرداری در شهرک‌های جدیدالاحداث اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته‌های ما به عنوان نمایندگان مردم، توسعه بازارچه‌های محلی در این مناطق است تا مردم دسترسی راحتی به محصولات مورد نیاز خود داشته باشند.

مرادلو با اشاره به برخی از اقدامات شهرداری از جمله نهضت آسفالت، پروژه سبزه میدان و ساخت بوستان هاشمی نژاد در منطقه نجف آباد بیان کرد: به مدد الهی و با همکاری تنگاتنگ شهرداری توانستیم ۳۶ دستگاه مینی بوس و ۱۸ دستگاه اتوبوس خریداری کنیم که بزودی در اختیار شهرداری و مردم شریف زنجان قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha