آغاز  مرحله دوم تراش و روکش مکانیزه با توزیع ۲۰ هزار تن آسفالت در  منطقه ۱۷

مرحله دوم عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر با اولویت توسعه محله ای در سطح منطقه ۱۷ آغاز شده است.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمود ترک معاون فنی و عمرانی منطقه از اجرای مرحله دوم عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح نواحی سه گانه و با سه اکیپ اجرایی به صورت هم زمان خبر داد.

 ترک اظهار کرد:  در مرحله اول این پروژه که در فصل بهار اجرایی شد، با حدود ۳ هزارتن آسفالت در عملیات تراش و روکش مکانیزه  و ۱۴۰۰ تن در عملیات روکش دستی، معابر سطح منطقه  بهسازی شد.

وی افزود: در این مرحله نیز  ۲۰ هزار تن آسفالت جهت ترمیم معابر و گذرهای سطح منطقه در دستور کار تیم اجرایی فنی و عمرانی منطقه قرار دارد.

 معاون فنی و عمرانی منطقه تصریح کرد: در حال حاضر این عملیات گسترده که با هدف خدمات رسانی شایسته به شهروندان و با عملیاتی کردن شعار اولویت محله ای شهرداری تهران است، در خیابان های لقمان حکیم ، سجاد جنوبی، شکاری، صبوری در محدوده ناحیه یک  و خیابان های باقری، مسجد، آقایاری، جلال آل احمد، متین و برادران مقدم در محدوده ناحیه ۲ و  خیابان های شیخ محمدی ، امامی محرم، رشیدی جهان در محدوده ناحیه ۳ و خیابان ابوذر به عنوان معبر مشترک در سه ناحیه  اجرا شده و در روزهای آتی تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha