دانشگاه زنجان مستحق تبدیل شدن به دانشگاه برتر بین‌المللی است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت : دانشگاه زنجان در بسیاری از زمینه‌ها در سطح کشور منحصربه‌فرد و مستحق تبدیل شدن به دانشگاه برتر بین‌المللی را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا ) زنجان،  محمدعلی زلفی‌گل، ظهر  روز دوشنبه در سفر یک‌روزه خود به  استان زنجان در جلسه با مدیران دانشگاه زنجان  با اشاره به اینکه تاسیس پردیس علم و فناوری در حوزه وزارت علوم است اظهار کرد: تاسیس پردیس علم و فناوری به شرط تامین زیرساخت‌ها است که نهادهای دیگر از جمله شهرداری نیز باید همکاری کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های مربوطه در پردیس علم و فناوری باید تامین شود تا شرکت‌های پایه و دانش‌بنیان بتوانند در آنجا فعالیت داشته باشند افزود :  پردیس علم و فناوری باید طرح جامعی داشته باشد تا ساخت‌وسازها نیز به‌صورت یکسان باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص محدودیت بودجه پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: برای این مورد می‌توان از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کرد البته وزارت علوم نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

زلفی گل با اشاره به پیشنهاد تاسیس پردیس بین‌الملل در استان زنجان گفت: استان زنجان این ظرفیت را دارد که یک پردیس بین الملل داشته باشد که این موضوع قابل طرح و بررسی است.

وی با بیان اینکه عدالت در پرداخت حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در دست اجرا است، افزود: ۶۰ پایه تشویقی در نظر گرفته شده که بزودی ابلاغ می‌شود و همکارانی که در شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند می‌توانند چند پایه و حتی تا ۱۰ پایه تشویقی را دریافت کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه زنجان در بسیاری از زمینه‌ها در سطح کشور منحصربه‌فرد و مستحق تبدیل شدن به دانشگاه برتر بین‌المللی را دارد بیان کرد: موقعیت استثنایی برای دانشگاه زنجان پیش آمده است که مقامات استانی و مدیران استان از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه هستند که باید نهایت استفاده از این ظرفیت را برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه رییس سازمان امور دانشجویان، روز دوشنبه وارد زنجان شد و مورد استقبال شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل در بدو ورود به زنجان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه زنجان، به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی متاهلی، بهره برداری از خوابگاه ورقایی، بازدید از مجموعه های ورزشی و بهداری دانشگاه زنجان، بازدید از تصفیه خانه، افتتاح سایت تیراندازی اهداف پروازی، بازدید از مجتمع فناوری و مرکز نوآوری و فناوری کار مشترک و شرکت در جلسه ای با حضور مسوولان دانشگاه زنجان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سفر یک روزه زلفی گل به زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha