جمع بندی طرح سواحل نیازمند دوره‌ی چهار ساله

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ما نیاز به یک دوره چهار ساله دیگر داریم تا طرح هایی که در بحث سواحل دیده شده به جمع‌بندی برسد، همچنین بحث مشکلات ناجیان غریق نیز برای نخستین بار حل شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سید محمود حسینی پور با اشاره به سفر هدفمند چندی پیش وزیر کشور در غرب استان و سفر فعلی با گرایش بررسی وضعیت سواحل استان و آزادسازی حریم ۶۰ متری اظهار کرد: وزیر کشور نقش محوری در این رابطه داشته است اقدامات بسیار موثری در این رابطه انجام شده و بحث رفاه حال مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: با توجه به آزادسازی حریم ۶۰ متری در سواحل خدمات ارائه شده به مردم باید مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد تا رفاه تامین شود؛ موضوع بعدی بررسی رعایت شئونات اسلامی در سواحل است بر گزارشات نیز به وزارت کشور رسیده بود که شرایط و در سواحل شرایط مناسبی نیست و در این راستا طرحی ارائه شده که در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت تا پایان دولت و بلند مدت اجرایی خواهد شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ما نیاز به یک دوره چهار ساله دیگر داریم تا طرح هایی که در بحث سواحل دیده شده به جمع‌بندی برسد همچنین بحث مشکلات ناجیان غریق نیز برای نخستین بار حل شده است.

حسینی پور گفت: بر اساس آمار دقیق ۵۶ درصد کاهش تلفات جانی در سواحل را در سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم که کاهش چشمگیری داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha