همایش تاثیر سبک زندگی سالم در پیشگیری از ابتلا به سرطان برگزار می شود

همایش یک روزه تاثیر سبک زندگی سالم در پیشگیری از ابتلا به سرطان به همت معاونت بهداشت دانشگاه و با مشارکت دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر این همایش   گفت: این همایش در تاریخ 25 تیر ماه مصادف با روز طب ایرانی در محل تالار رازی و با حضور اساتیدی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران، اصفهان و مشهد برگزار خواهد شد.

دکتر سید جواد حسینی خاطر نشان کرد: عوامل خطر در سرطان ها، پیشگیری از ابتلا به سرطان مبتنی بر طب سنتی ایرانی و طب کلاسیک، تغذیه مناسب در پیشگیری از ابتلا به سرطان، مراقبت از بیماران مبتلا به سرطان مبتنی بر طب ایرانی، سلامت معنوی و نقش آن در پیشگیری از ابتلا به سرطان و  طب تسکینی در بیماران مبتلا به سرطان از مهمترین موضوعات این همایش است.

با توجه به اینکه بازشناسی، تبیین، ترویج، توسعه و نهادینه نمودن طب سنتی ایران از سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری است، دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت 25 تیرماه مصادف با روز تصویب سند «ملی گیاهان دارویی و طب‌سنتی» در شورای عالی انقلاب فرهنگی را با عنوان روز طب ایرانی برگزیده است.

این همایش در دو برنامه مجزا در صبح از ساعت 8 الی 12 و عصر از ساعت 17 الی 19 در تالار رازی دانشکده بهداشت برگزار خواهد شد، برنامه صبح دارای امتیاز آموزش مداوم برای پزشکان، کارشناسان پرستاری، تغذیه و بهداشت بوده که این گروه می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مداوم در همایش فوق ثبت نام نمایند. برنامه عصر نیز برای گروه کارشناسان بهداشتی، رابطین و مراقبین سلامت برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha