متقاضیان زنجانی طرح نهضت ملی مسکن سوالات خود را بپرسند

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،از امکان فراهم شدن طرح پرسش و پاسخ متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت اداره کل راه و شهرسازی زنجان خبرداد.

مرتضی بیستونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، با بیان اینکه در خصوص اطلاع رسانی روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پاسخ به سوالات متقاضیان پروژه‌ها دو قسمت اصلی در سایت اداره کل به آدرس https://zanjan.mrud.ir ، طراحی و ایجاد شده است، اظهارکرد: این دو قسمت شامل اطلاعات پروژه‌های نهضت ملی مسکن و قسمت پرسش و پاسخ در مورد پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است.

وی به نحوه مراجعه متقاضیان به این دو قسمت اشاره کرد و ابراز داشت: قسمت اول شامل اطلاعات تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن بوده و متقاضی با کلیک بر روی آنها، به تمامی اطلاعات پروژه‌های مذکور به صورت دسته بندی شده، دسترسی پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این اطلاعات جزئیات دقیقی از آخرین وضعیت پروژه‌ها شامل، شناسنامه پروژه، ریز مشخصات پروژه، موقعیت جغرافیایی پروژه، سایت پلان پروژه و آخرین تصاویر پروژه را در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

بیستونی به قسمت بعدی که در سایت اداره کل راه و شهرسازی طراحی شده اشاره کرد و ابراز داشت: این قسمت شامل طرح سوال توسط متقاضیان اقدام ملی مسکن و پاسخ‌های ارائه شده توسط کارشناسان معاونت مسکن، کارگزاران و سازندگان است و در این قسمت ابتدا متقاضی سوال خود را در قالب فرم طراحی شده مطرح می‌کندو سوال ثبت شده توسط کارشناس اداره فناوری دریافت و پس از احراز هویت متقاضی، طی تماس تلفنی دریافت سوال به وی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: این فرآیند در راستای اطمینان از عدم طرح سوال توسط سوداگران مسکن و افراد غیر مرتبط به پروژها انجام می‌شود و سپس سوال مورد نظر توسط کارشناس پیگیری اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، به مسئول مربوطه ارجاع و پس از دریافت پاسخ به همراه بخشی از کد ملی متقاضی، در قسمت پاسخ به سوالات پروژه مربوطه (ذیل همین فرم)، منتشر خواهد شد.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پایان بیان داشت: این اداره کل غیر از سایت رسمی https://zanjan.mrud.ir ،هیچ کانال دیگری جهت اطلاع رسانی تخصصی و طرح پرسش و پاسخ به متقاضیان نهضت ملی مسکن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha