عملکرد پزشکان و دندانپزشکان مطب دار و مراکز لیزر فعال در شهرستان مهر زیر ذره بین مسوولان سلامت

در بازدیدی ویژه از سوی مسوول ارشد سلامت شهرستان وکارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان، کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در مطب پزشکان و دندانپزشکان و مراکز لیزر درمانی مستقر در شهرستان مهر ارزیابی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در راستای اجرای برنامه های نظارت و کنترل عمکلرد واحدهای ارائه دهنده خدمات درمانی، سرپرست این شبکه و کارشناس نظارت بر درمان، عملکرد تعدادی از مطب ها و مراکز انجام لیزر فعال در شهرستان را بر اساس چک لیست های نظارتی و استانداردهای پایش کردند.
 مهندس «هادی اکبری» سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر با ضروری  خواندن این پایش ها گفت: نظارت بر عملکرد پزشکان و پیراپزشکان و مراکز ارایه دهنده خدمات درمانی مانند: مراکز لیزر، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، ساخت و فروش عینک، درمانگاه ها و آزمایشگاه های خصوصی از مواردی هستند که به طور فصلی از سوی کارشناس نظارت بر درمان ارزشیابی می شوند.
او افزود: در این راستا هر گونه شکایت مردمی ثبت شده از سوی دریافت کنندگان خدمات  به منظور بهبود عملکرد واحدها بررسی و پیگیری می شود و گزارشات لازم تنظیم و به مراجع قضایی ارایه می شود.
در ادامه «محسن حسینی» کارشناس نظارت بر درمان شبکه نیز، ضمن برشمردن مهم ترین فعالیت های این حوزه از جمله: نظارت بر اجرای تعرفه های مصوب، کشف فعالیتهای غیر مجاز درمانی که توسط شاغلان حرف پزشکی یا افراد فاقد صلاحیت و بررسی و رسیدگی به شکایات، هدف از این بازدیدها رفع نواقص و اشکالات، تبادل اطلاعات و تجربیات کارشناسان با مراکز بهداشتی درمانی در زمینه ارائه بهتر خدمات به بیماران و مراجعین خواند.
خبرنگار : جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha