مدیریت هوشمند برای کنترل کرونا صورت بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت : باید مدیریت هوشمند برای کنترل کرونا صورت بگیرد تا  معیشت، اقتصاد، کسب و کار و آموزش مردم لطمه نبیند و دچار مشکل نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ابوالفضل رفیعی شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد : طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، و با توجه به تبعات منفی آموزش غیر حضوری، مدارس و دانشگاه‌ها در سال جاری قطعاً حضوری خواهد بود و اکنون فرصت خوب داریم تا از رسیدن به نقطه نامطلوب و قرمز کرونایی پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به نحوه مواجهه با رنگ‌بندی کرونایی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده  بیان کرد : باید مدیریت هوشمند برای کنترل کرونا صورت بگیرد تا  معیشت، اقتصاد، کسب و کار و آموزش، لطمه نبیند و ارائه خدمات به مردم دچار مشکل نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه در مدیریت هوشمند متناسب با شرایط کرونا برخورد  می‌شود گفت: تاکید بر ارائه خدمات به شرط واکسیناسیون کرونا است و مردم نیز با آگاهی سازی ترغیب به تزریق واکسن دُز سوم و یادآور شوند تا فرصت طلایی از دست نرود و بتوانیم زنجیره کرونا را قطع کنیم.

رفیعی با بیان اینکه باید اثرات مثبت واکسن کرونا توسط اصحاب رسانه و صدا و سیما به مردم گفته شود افزود: ما نیز به عنوان دولت باید دسترسی مردم را به مراکز واکسیناسیون تسهیل کنیم.

وی تأکید کرد: باید زمینه تزریق واکسن به صورت سیار و خودرویی در واحدهای تولیدی ، پادگان‌ها، اصناف و مراکز و یا کسانی که نمی‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند فراهم شود.

این مسئول در خصوص ادامه فعالیت تالارها و اماکن ورزشی تصریح کرد: ادامه فعالیت این مراکز منوط به تغییر شرایط کرونا و روند بیماری است که طبق آن تصمیمات جدید ابلاغ خواهد شد و ما در چارچوب دستورات ستاد ملی کرونا عمل خواهیم کرد.
رفیعی با بیان  اینکه رنگ‌بندی کرونا وجود دارد اما تصمیم گیری ها متناسب با شرایط خواهد بود افزود: باید در مراکز سرپوشیده از جمله تالار ها مساجد و.. دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود تا روند انتقال و شیوع بیماری کرونا کاهش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha