تکریم بازنشسته های شهرداری منطقه 17 کاری نوآورانه بود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: کاری که شهرداری منطقه 17 انجام داد را در مناطق شهر تهران ندیده ام و انصافا کاری نوآورانه و خوبی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مراسم جشن تکریم بازنشستگان شهرداری منطقه 17 با حضور مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، مهدی بابایی نائب رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شواری شهر تهران، سیداحمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران، رضا شنگی شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

در این مراسم که در آستانه عید غدیر خم و به مناسب تکریم از کارکنان بازنشسته شهرداری منطقه 17 برگزار شد، بازنشستگان منطقه۱۷ همراه با خانواده های خود شرکت کردند.

در این مراسم سید احمد علوی طی سخنانی ضمن تبریک ایام مبارک دهه ولایت، گفت: افتخار می کنم که به همت آقای شنگی شهردار محترم منطقه 17 در خدمت شما عزیزان بازنشسته هستم. همچنین از شهرداری منطقه 17 که این اتفاق خوب را رقم زده است، تشکر می کنم. دعا کنید این دوره، دوره خوبی باشد و به مردم خدمت کنیم و  همان کار و خدماتی که شما در دوره خدمت خود در شهرداری به مردم می کردید، نصیب ما هم بشود.

در ادامه بابایی گفت: وظیفه ما بود که در خدمت شما عزیزان در این مراسم باشیم و خدمات 30 ساله شما را تکریم کنیم و به حضور خود در این مراسم افتخار می کنم. ان شاءالله سایه شما عزیزان بر سر ما مستدام باشد و بتوانیم به صورت عملیاتی و کاربردی از تجربیات شما استفاده کنیم.

پیرهادی دیگر عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در ادامه مراسم، گفت: یکی از موضوعاتی که کارکنان شهرداری با آن مواجه هستند، سختی کاری است که در طی دوران خدمت خود متحمل می شوند، چراکه کار در بسیاری از قسمت های شهرداری ساعت و روز مشخصی ندارد و بیشتر از 8 ساعت کاری، خدمت می کنند.
 بسیاری از بخش های شهرداری استرس زا است، به همین دلیل خیلی از عزیزانی که بازنشسته می شوند با مشکلاتی زیادی مواجه می شوند.

وی افزود: به همین سبب انتظاراتی از شهرداری وجود دارد، کما اینکه ما نیز انتظاراتی در این خصوص از مجموعه شهرداری داریم که رسیدگی های متفاوتی انجام دهند. یکی از اقداماتی که ما در بدو ورود به شورا انجام دادیم، بحث بیمه بازنشستگی بود که در سنوات قبل قدری مورد بی مهری قرار گرفته بود، هرچند که همچنان با نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم و حقوق بازنشسته ها در سراسر کشور وضعیت متناسب با تورم ندارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مراسم تکریم بازنشستگان شهرداری منطقه 17، تصریح کرد: کاری که شهرداری منطقه 17 انجام داد را در مناطق شهر تهران ندیده ام و انصافا کاری نوآورانه و خوبی است. به دیگر مناطق شهرداری نیز پیشنهاد می کنم این اقدام ارزشمند و تکریم از بازنشسته های خود را انجام دهند.

پیرهادی اظهار کرد: یادکردن از پیشکسوتان و بزرگان در دین ما تاکید شده است و این دورهمی ها و مرور خاطرات باعث حال خوب می شود. از آقای شنگی شهردار محترم منطقه 17 و همه همکاران تلاشگر منطقه بابت این کار ارزشمند تشکر می کنم و ان شاءالله در موضوعات دیگر نیز پیش قدم باشند و نوآوری هایی داشته باشند.

وی با اشاره به 4 هزار شهید منطقه 17، گفت: این منطقه به واسطه تقدیم 4 هزار شهید، دارالشهدا لقب گرفته است. یاد کردن از خانواده شهدا به خصوص در این ایام یکی از کارهای واجبی است که می توانیم انجام دهیم. در بین خانواده شهرداری نیز خانواده های شهدای بسیاری وجود دارد.

شنگی شهردار منطقه نیز با تبریک ایام دهه مبارک ولایت، گفت: بسیار خرسند و خوشحال هستم در حضور شما و خانواده های محترم شما هستم و افتخار می کنم میزبان همکاران بازنشسته عزیز و خوب شهرداری منطقه 17 هستم و از دیدن شور و شعف شما عزیزان لذت می برم. همچنین از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر تهران و همه شما بازنشسته های عزیزی که دعوت این حقیر را پذیرفتید، تشکر می کنم.

شهردار منطقه با اشاره به فرمایشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر می خواهید در دستگاه شما افراد خوب کار کنند، راهش این است که به بازنشستگان به خوبی رسیدگی کنید. همین امر باعث شد تا در این مراسم در خدمت شما عزیزان باشیم، چراکه افراد شاغل، به شما به عنوان آینه خود نگاه می کنند و اگر برای شما احترام قائل باشیم و تکریم کنیم، شاغلین هم امیدوار می شوند که در زمان بازنشستگی همکارانشان به یادشان هستند و موجب افتخار خواهند بود.

در ادامه مراسم، شهردار منطقه از ۹ نفر از بازنشسته های سادات، به مناسبت عیدغدیر تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha