۴۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان تهران نیازمند مقاوم‌سازی است

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان تهران با اعلام اینکه ۴۶ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان نیازمند مقاوم‌سازی است از آمادگی آن بنیاد برای اجرای طرح ایمن‌سازی روستاهای در معرض سوانح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران،علی خوئینی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان تهران در خصوص اجرای طرح‌های هادی و بهسازی محیط روستاهای استان و همچنین سایر اقدامات آن بنیاد در حوزه عمرانی اعلام کرد:  در استان تهران ۲۲۵ هزار و ۵۵۶ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که ۴۶ درصد از آنها نیازمند مقاوسازی بوده و ۵۴ درصد از مقاومت لازم برخوردار هستند.

وی در خصوص تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای استان تهران اعلام کرد: از مجموع ۵۳۰ آبادی بالای ۲۰ خانوار ۴۹۷ روستا واجد شرایط تهیه طرح بودند که برای تمامی آنها طرح تهیه شده است و از این تعداد در ۳۹۲ روستا حداقل یک فار طرح هادی و بهسازی معابر اجرا شده است.

خوئینی در خصوص دیگر اقدامات بنیاد مسکن استان تهران گفت: طرح سند توسعه اشتغال روستاهای استان تهیه و در شورای توسعه استان به تصویب رسید. همچنین طرح شناسایی روستاهای در معرض سوانح نیز تهیه و در شورای استان به تصویب رسید که آمادگی لازم برای ایمن‌سازی چنانچه تخصیص اعتبار انجام شود، وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha