زنجان در رده نهم تورم شهری قرار داد/ اتمام کف سازی بازار پایین تا دوماه آینده

استاندار زنجان گفت :پیش از این استان زنجان  در رده دوم تورم شهری قرار داشت که در حال حاضر در رده نهم تورم شهری هستیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)از زنجان، محسن افشارچی، در مراسم افتتاح مرکز معاینه فنی خودرو ضمن تبریک عید ولایت عید سعید غدیر خم اظهار کرد: امروز حرکت کلی و رو به جلویی  را در استان در شاخص‌های کلان، عمرانی و شهری شاهد هستیم .

وی با اشاره به اینکه  پیش از این استان زنجان  در رده دوم تورم شهری قرار داشت افزود : در حال حاضر در رده نهم تورم شهری هستیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه عمران شهری پیشانی همه امور است، بیان کرد: خوشبختانه به همت شهردار و مجموعه شهرداری زنجان اقدامات خوبی در عمران شهری انجام شده است و عطر خوش خدمت در شهر پیچیده است که قسمت اعظم آن مربوط به شورا و شهرداری است و  مردم نیز از این خدمات در شهر  راضی هستند و این موضوع باعث سربلندی ماست.

افشارچی در پایان  از اجرای پروژه «زنجان من» در راستای توسعه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در خصوص زیست پذیر شدن شهر زنجان نیز برنامه های مد نظر داریم.

اتمام کف‌سازی بازار پایین تا دوماه آینده 

در ادامه مراسم علیرضا فیروزفر شهردار زنجان با اشاره به همفکری و همکاری مجموعه شهرداری با شورا برای اجرای پروژه‌های شهری زنجان اظهار کرد: همین امر موجب تسریع در امر خدمت‌رسانی در شهر  شده است.

وی با اشاره به اینکه  روزانه مبلغ بالایی برای آسفالت‌ریزی هزینه می‌شود که شاید مبلغ آن به اندازه یک پروژه عمرانی باشد افزود: در حال حاضر کف سازی بازار نیز آغاز شده است و  تا دو ماه دیگر کف‌سازی بازار پایین به اتمام می‌رسد  و کف‌سازی بازار بالا آغاز می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری ریز به ریز پروژه‌ها بررسی و در قالب آن پارک‌ها بازسازی می‌شود خاطر نشان کرد: پارک رز در هفته آینده افتتاح و مورد استفاده همشهریان زنجانی قرار می‌گیرد.

فیروزفر با اشاره به برگزاری جشن اعیاد قربان تا غدیر  توسط سازمان فرهنگی شهرداری زنجان گفت :  این مراسمات در تمامی محلات در حال برگزاری است و به همت این بزرگواران نوای یا علی در همه نقاط شهر پیچیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha