صنعت توریسم درمانی در ایران باید گسترش یابد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اکنون صنعت توریسم درمانی در ایران صنعت پررونقی شده و باید گسترش یابد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد برجسته حوزه و دانشگاه امروز (یکشنبه ۲۶ تیرماه) در نخستین همایش لاله‌های سپید در مرکز همایش‌ ‌های رازی، اظهار داشت: مدافعان امنیت مصداق بارز سنگرسازان بی سنگر هستند چون همیشه در معرض ناامنی قرار دارند. 
وی با بیان اینکه مدافعان سلامت برای نجات مردم جان خود را کف دست گذاشتند هم در  معرض آسیب های بزرگی قرار گرفتند، گفت: این از خود گذشتگی است که حقوق بشر را تامین می کند بنابراین با شعار تامین حقوق بشر، حقوق بشر  تامین نمی‌شود. 
حجت‌الاسلام پناهیان با تاکید بر اینکه برخی از کشورهای منطقه تازه فهمیدند گرامیداشت شهدا چقدر ارزشمند است، خاطرنشان کرد: شهدا فرصتی هستند تا رفتار جوانمردانه به نمایش گذاشته شود.
وی افزود: اگر دانشجویان، اساتید و پزشکان الگوهای خود را از شهدا قرار دهند آینده این قشر تضمین است. نیاز نیست کسی به این قشر اخلاق پزشکی یاد بدهد چون این خصایل از درون این قشر می‌جوشد. 
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمادگی ملت ما در برخورد با بیماری کرونا یک مانور در برابر جنگ بیولوژیک، بود، گفت: اگر بنا است علیه ملت ها چنین نبردهایی شکل بگیرد علی القاعده از دانش ایرانی این انتظار می‌رود که راه‌هایی را بیابیم. 
وی افزود: ما باید برای آینده سخت تر آماده تر باشیم تا جامعه تضمین شود.
پناهیان افزود: جانفشانی مدافعان سلامت و حرکت مردمی در کمک به مدافعان سلامت باعث می شود تا در مقابل رخدادی خاص احتمالی، مقاوم‌تر برخورد کنیم. 
حجت الاسلام پناهیان گفت: اکنون صنعت توریسم درمانی در ایران صنعت پررونقی شده و باید گسترش یابد. 
این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ممکن است قدر یک پزشک و پرستار در ماجرای بحران اقتصادی دانسته نشود اما آنهایی که مردم خود را تنها نمی گذارند سرافراز خواهند بود.
 پناهیان گفت: مدافعان سلامت فرهنگ نابی را از خود به یادگار گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha