ارایه خدمات درمانی به بیش از ۶۴۰ هزار بیمار در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی درمانی شیراز از ارایه خدمات درمانی به بیش از ۶۴۰ هزار بیمار در سه ماهه نخست امسال در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس ، دکتر «مهرداد شریفی» با گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعیدغدیرخم در این باره گفت: از مجموع ۶۴۱ هزار و ۴۸۵ بیمار مراجعه کننده به بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه در سه ماهه نخست سال جاری، تعداد ۵۳۲ هزار و ۶۰۲ بیمار به صورت سرپایی خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.


او افزود: در همین بازه زمانی، ۱۸۰ هزار و ۸۸۳ بیمار با بستری در بخش های مختلف بیمارستان های شیراز و شهرستان های فارس، فرآیند ارایه خدمات درمانی برای آنان انجام شده است.


دکتر شریفی اضافه کرد: از مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان ها نیز تعداد چهار هزار و ۸۹۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.
او ادامه داد: همچنین در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۸ هزار عمل جراحی در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه انجام شده است.


معاون درمان دانشگاه  علوم پزشکی شیراز با اشاره به استمرار ارایه خدمات درمانی در فارس از هم استانی ها خواست تا با رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، مراجعه افراد واجد شرایط به مراکز منتخب واکسیناسیون علیه کرونا و تکمیل چرخه واکسیناسیون، مجموعه سلامت فارس را یاری کنند.
خبرنکار: جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha