پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش‌بالینی برگزار می شود

بزرگ‌ترین رویداد تحقیقات پیش‌بالینی کشور با رویکرد تصویربرداری بیش از ۱۶ محور از این حوزه را در برمی‌گیرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش‌بالینی با همکاری دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی 26 و 27 مرداد ماه 1401 برگزار می شود .

ارائه‌ به‌روزترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصین، توسعه و ترویج و معرفی تکنولوژی‌های برتر مرتبط با این حوزه در داخل و خارج کشور از اهداف این سمپوزیوم است.

در این رویداد بیش از 15 سخنران داخلی و خارجی از کشورهای آمریکا، استرالیا، سوئیس و آلمان آخرین و بروزترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد و علاقه‌مندان می‌توانند در هر کجای کشور به‌صورت مجازی از این مباحث استفاده کنند.

داروسازی، نانو و داروسازی، انکولوژی پیش بالینی، روش‌های درمانی سرطان، پرفیوژن، خون رسانی و قلب، مطالعات و مواد دندانی ،علم مواد، جانور شناسی، اخلاق در پژوهش پیش بالینی، روش ها و ابزار های پردازش تصاویر و سایر حوزه های مرتبط   از محورهای این سمپوزیوم است.

مهلت ارسال چکیده مقالات این رویداد تا 31 تیرماه 1401 است که پس از داوری علاوه بر ارائه شفاهی، در ژورنال FBT نیز منتشر خواهند شد و نهایتا  به سه ارائه برتر علاوه بر هدیه نقدی یک میلیون تومانی، 50 درصد تخفیف تا سقف دو میلیون تومان برای استفاده از خدمات آزمایشگاه پیش‌بالینی تعلق خواهد گرفت.

همچنین در صورتی که چکیده ارسالی پذیرفته شده از دیتاهای اخذ شده در آزمایشگاه پیش‌بالینی باشد، 20 درصد تخفیف تا سقف 10 ساعت روی هزینه‌ انجام پژوهش این پژوهشگران اعمال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha