رشد ۷۲ درصدی جابجایی کالای اساسی از بندر چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان

رییس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از رشد ۷۲ درصدی حمل کالای اساسی از بندر چابهار در سه ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد .

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت، مهرالله داموغ از رشد ۷۲ درصدی حمل کالای اساسی از بندر چابهار در سه ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: یک میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۶۳  تن کالای اساسی در این مدت از بندر چابهار جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۲ درصدی در تناژ را نشان می دهد .

وی ادامه داد : این حجم کالای اساسی توسط ۸۱ هزار و ۳۲۶ دستگاه کامیون جابجا شد که در تعداد سفر و به کارگیری از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نیز  ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب‌ استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عمده کالاهای اساسی جابجا شده این مدت در جنوب استان گندم، برنج و ذرت بوده است، گفت : بندر چابهار به عنوان بندر استراتژیک، راهبردی و مهمترین بندر تجاری ایران در خارج از حوزه خلیج فارس، قابلیت تخلیه و انتقال بخش قابل توجهی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha