تجهیز بخش های بستری بیمارستان استهبان به سیستم احضار پرستار

بیمارستان شهرستان استهبان استان فارس به سیستم احضار پرستار با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، در راستای تحقق برنامه های تحول نظام سلامت و به منظور افزایش کیفیت خدمات به بیماران، سیستم احضار پرستار با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در بخش های بستری این مرکز راه اندازی گردید.
دکتر مطوس رئیس بیمارستان استهبان در خصوص اهمیت و افزایش رضایتمندی بیماران در حوزه مراقبت‌های پزشکی گفت: سهم عمده رضایتمندی گیرندگان خدمت، از کیفیت و تنوع خدمات اقامت در بیمارستان است و هرچه این خدمات متنوع تر و با کیفیت بهتر ارائه شود، فرآیند ارائه خدمات درمانی و رضایتمندی بیماران بیشتر خواهد شد. از این رو ارتقای کمی و کیفی خدمات اقامت بیمار و توجه به کیفیت و افزایش رضایتمندی بیماران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر همین اساس یکی از خدماتی که به این منظور به بخش های بستری بیمارستان استهبان اضاف شده است سامانه احضار پرستار جهت برقراری ارتباط سریعتر و ساده تر بین پرستار و بیمار می باشد که نتیجه آن ارائه خدمات پرستاری با کیفیت بیشتر و ایجاد آرامش بیشتر برای طرفین می باشد.
این سامانه قابلیت تعریف شرایطهای مختلف حالت های خاص، بحرانی و معمولی برای هر تخت و یا هر اتاق را فراهم می سازد و همچنین با استفاده از قابلیت شبکه این سامانه دسترسی بیمار به پرستار و یا پرستار به پزشک و ... تسهیل خواهد شد..  
خبرنگار: جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha