نمازخانه های مراکز ورزشی باید با سلیقه ی نسل امروز همخوانی داشته باشد

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور مدیرکل، معاونین و دیگر اعضا تشکیل گردیده بود شرکت نمود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ امرالله سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان در ابتدا این جلسه انتصاب هاشمی جواهری را در سمت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی را تبریک و آرزوی موفقیت نمود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی گفت: پیشنهاداتی را در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز و استفاده بهینه از ظرفیت ورزش و جوانان که امروزه از اقبال نوجوانان و جوانان برخوردار است می توان در انتقال معارف نماز و اثرگذاری فرهنگ دینی توسط مربیان استفاده کرد.

وی ادامه داد: لذا با شناخت درست از جامعه ورزش استان در دل گفتمان های تخصصی مباحثی چون نمازخانواده، آثار و برکات نماز از سوی افراد مقبول و دارای مهارت تعامل با جوانان مطرح کرد.

امرالله سبحانی نیا افزود: با یک شناخت از وضع موجود نمازخانه های مراکز ورزشی کیفیت آنها را باید ارتقا داد تا با سلیقه ی نسل امروز همخوانی داشته و همچنین در مسابقات با زیبایی و تدبیر از فضاهای ورزشی به ترویج نماز پرداخته شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی بیان کرد: مثلا در ایام ماه محرم شعار إِنّی أَحِبُّ الصَّلاهَ استفاده شود، به دلیل موثر بودن نقش تربیتی مسئولین و مربیان خواسته شود در صف جماعت نمازگزاران حضور یابند و ارتباط ورزش و مسجد را تقویت کنیم .

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ضمن تشکر و تاکید بر اجرایی نمودن برنامه ها و بررسی وضع نمازخانه ها از اداره کل گرفته تا مکان های ورزشی باید پیگیری شود و همچنین جلساتی به صورت منظم برای شورای اقامه نماز تهیه تا بتوان تصمیمات و برنامه ها را پیگیری و هر بخشی باتوجه به حوزه مسئولیت خود وظایف ابلاغ شده را گزارش و پاسخگو باشند.

در پایان این نشست تفاهم نامه بومی شده امضا گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha