هنر مردان در پاسداشت جانبازان ۷۰ درصد اهالی فرهنگ و هنر را به رقابت دعوت کرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری دومین دوسالانه هنر مردان، پاسداشتی برای جانبازان ۷۰ درصد به اهتمام مدیریت فرهنگی و هنری این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، محمدحسین واحدیان با تاکید بر اینکه توسعه و ترویج هنر انقلاب اسلامی، حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است، گفت: برگزاری این دو سالانه در رشته‌های هنری سینما، نمایش، عکاسی، گرافیک، مجسمه سازی، نقاشی و ادبیات فرصت مغتنمی است برای کسب معنویت و پاسداشت مقام جانبازان و ایثارگرانی که در تاریخ این مرز و بوم حماسه آفریده‌اند.

وی، نقش آفرینی جانبازان و خانواده‌های آنان در جامعه، امید، نشاط و صبر و نیز مشکلات جانبازان را از موضوعات دومین دوسالانه هنر مردان برشمرد و هدف از برگزاری این رقابت را آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های جانبازان و ایثارگران دانست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ شهریور سال جاری به رایانامه honarmardan98@gmail.cam ارسال کنند و به بهترین اثر در هر بخش جایزه نقدی به همراه تندیس و دیپلم افتخار تعلق خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha