تاخیر در احداث خط لوله جدید گاز به مشهد قابل قبول نیست

استاندار خراسان رضوی گفت: عملیات آغاز احداث خط جدید انتقال گاز به مشهد با تاخیر سه ماهه رو به رو شده و باید در اجرای این طرح مهم تعجیل و به آن توجه ویژه شود و این میزان تاخیر در اجرای طرح قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری  در بازدید از شرکت گاز خراسان رضوی در جمع مدیران این شرکت گفت: توزیع گاز در زمستان ۱۴۰۰ به خوبی مدیریت شد و لازم است از هم اکنون اقدامات لازم برای زمستان ۱۴۰۱ برای تامین گاز پایدار صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در بخش گاز، حفظ خدمت رسانی مطلوب به مردم از نظر تامین و انتقال گاز به وسیله شبکه های انتقال و احیانا خط انتقال جدید گاز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته  ۹۹ درصد شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که با اتصال شهر باجگیران همه شهرهای استان گازدار خواهند شد.

نظری با بیان این که ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد گاز هستند افزود: تقریبا از ابتدای انقلاب که جهاد سازندگی شروع به خدمت کرد هنوز هم نمی توان گفت خدمت رسانی به روستاها تکمیل شده است لذا اراده مدیریت استان تکمیل ۱۴ خدمت عمده مانند آب، راه، برق و گاز به مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: برخی محورهای خدمات رسانی مثل جاده پرهزینه است و تکمیل آن مدت بیشتری طول می کشد اما گازرسانی به روستاهای هدف باید در مدت اعلام شده تکمیل شود بنای کار بر این باشد که تا هفته دولت عملیات اجرایی این طرحها آغاز شود.

استاندار خراسان رضوی به ارائه ۱۴ خدمت محوری به روستائیان استان اشاره کرد و گفت: در صورت تکمیل خدمات یاد شده می توان موضوع مهاجرت معکوس روستائیان به روستاها را به صورت دعوت عام مطرح کرد.

نظری افزود: مردم باید اراده مسوولان برای انجام خدمات را حس کنند که با اقدام در حوزه گازرسانی به روستاها می توان امیدواری را در مردم زنده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha