قیمت بلیط بالا و کیفیت قطارها در خوزستان بسیار پایین است

نماینده مردم اهواز در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی از وضعیت پروازها، صدور بلیط و کیفیت پایین قطارها در خوزستان گلایه کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، سید کریم حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو، گفت: تذکر بنده به وزیر نیرو در خصوص رهاسازی آب پشت سد رودخانه کرخه است؛ در شهرستان های حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه حداقل آب برای شرب دام ها وجود ندارد. هرچه سریع تر نسبت به رهاسازی حداقلی آب در این شهرستان ها اقدام شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: وضعیت پروازها و صدور بلیط برای مردم خوزستان بسیار سخت شده است، قیمت بلیط ها بسیار بالا است، کیفیت قطارها در خوزستان بسیار پایین است و عمدتا قطارها قدیمی و فرسوده هستند و این موضوع، تبعیض در ارائه خدمات است.

حسینی در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی مطرح کرد: بانک ها در موضوع ارائه تسهیلات به ویژه وام مسکن، ازدواج و پرداخت وام تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن، در استان خوزستان به قانون عمل نمی کنند. دستور شما در پرداخت تسهیلات بدون ضامن عملی نشده است./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha