امسال روز خبرنگار متفاوت خواهدبود/  مسکن خبرنگاران بزودی محقق می‌شود

دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کرد: امسال روز خبرنگار نسبت به سال‌های دیگر قطعا متفاوت خواهدبود و به زودی مسکن خبرنگاران  محقق و جزئیات آن اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،محمود شالویی شامگاه یکشنبه (۲مرداد) در حاشیه مراسم کلنگ زنی موسسه فرهنگی حکیم سهروردی در شهر سهرورد  خدابنده  استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال روز خبرنگار نسبت به سال‌های دیگر قطعا متفاوت خواهدبود  اظهار کرد: زیرا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انعقاد تفاهم نامه‌ای که با وزارت مسکن و شهرسازی پیش گرفته‌ است به زودی مسکن خبرنگاری را محقق خواهدکرد.

وی افزود: حوزه مسکن را برای جامعه هنری، فرهنگی و رسانه‌ای درنظر گرفته‌ایم و حمایت‌های همه جانبه‌ای نیز از طریق صندوق اعتباری هنر به خبرنگاران و روزنامه نگاران و از طریق معاونت امور مطبوعات، تبلیغات و اطلاع رسانی اعطا خواهیم‌کرد.

دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش روز خبرنگار به اصحاب رسانه، تصریح کرد:شرایط مسکن خبرنگاران برای خبرنگاران متفاوت خواهدبود و جزئیات آن به زودی از طریق معاونت امور مطبوعاتی طی ایین نامه‌ای که طرح می‌کند اعلام خواهدکرد.

شالویی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که همه جامعه خبرنگاری به خصوص کسانی که استحقاق بیشتری دارند براساس آن چیزی که در این آئین نامه ای تنظیم خواهدشد و رتبه بندی‌هایی که صورت خواهدگرفت بتوانند از این طرح بهره مند شوند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha