پاسخ داورزنی به یک سوال مهم درباره تیم ملی والیبال

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، درباره وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی صحبت کرد

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، طی روزهای گذشته بود که جواد مهرگان با حضور در برنامه مخصوص لیگ ملت‌ها در شبکه ورزش مدعی شد که جواد کریمی به مسابقات قهرمانی جهان نخواهد رسید. همچنین در این برنامه تاکید شد که فقط علی اصغر مجرد در قهرمانی جهان تیم ملی را همراهی می کند تا شائبه هایی در مورد غیبت میثم صالحی نیز ایجاد شود.

محمدرضا داورزنی، روز گذشته مهمان شبکه ورزش و پژمان نجات پور بود و در بخشی از صحبت های خود درباره وضعیت این سه بازیکن تیم ملی نیز شفاف سازی کرد. داورزنی گفت: من فکر می‌کنم اگر خدا بخواهد احتمال این که هر سه این بازیکنان به مسابقات قهرمانی جهان برسند وجود دارد. الحمدلله اصغر و میثم شرایط خوبی دارند و جواد هم همین امروز در دفترم دیدم و روند او هم خوب است و امیدواریم با نظر پزشک بتوانند در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

پاسخ داورزنی به یک سوال مهم درباره تیم ملی والیبال

خیلی سخت است که ما یک دفعه از بازیکنی که عمل جراحی پا انجام داده و مشکلاتی داشته، دوران نقاهت خود را شروع کرده و حالا روند آماده سازی خود را انجام داده بخواهیم سریع به زمین برگردد. شاید در مورد اصغر مجرد اگر به بعضی از دوستان بود او را برای هفته سوم لیگ ملت‌ها می‌بردند اما کادر پزشکی ما نظر داد که هنوز روی محل جراحی او ورم وجود دارد و اگر به او فشار بیاید دوباره برایش مشکل ایجاد می شود. همه چیز بر می گردد به نظر کادر پزشکی تیم اما با توجه به وضعیتی که می بینم احتمال این که هر سه بازیکن برسند وجود دارد. البته نظر آقای عطایی هم مهم است که ببینیم در چه شرایطی می خواهد از این بچه ها استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha