بنگاه های معاملاتی املاک و خودرو بیشترین منابع تولید پرونده در دادگستری ها

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه افرادی که بیشترین فراوانی ورود به دادگستری ها را دارند شناسایی و رصد شوند گفت : یکی از منابع تولید پرونده در دادگستری ها، بنگاههای معاملاتی املاک و خودرو می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به برخورد با افراد و منابع تولید پرونده به دستگاه قضایی اظهار کرد: یکی از منابع تولید پرونده ، بنگاههای معاملاتی املاک و خودرو می باشد .

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش سه درصدی ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی هستیم افزود : برای رسیدن به وضعیت مطلوب تا پایان شش ماهه اول باید کار و تلاش جهادی موثری صورت بگیرد .

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تأکید بر کاهش موجودی پرونده ها  ، اتقان آراء و کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه ها بیان کرد: مدیران و روسای حوزه های قضایی برنامه ریزیهای لازم برای تحقق این امر برای سه ماهه دوم سال که یک ماه آن سپری شده است انجام دهند و حوزه هایی که  در راستای  اجرای سیاستهای ابلاغی دستگاه قضایی گامهای موثری بردارند مورد تشویق قرار خواهند گرفت .

حجت الاسلام صادقی نیارکی استفاده از فناوری های نوین در دستگاه قضایی استان را رویکردی مهم و با اولویت برشمرد و افزود : نوبت دهی برای ملاقاتهای مردمی مدیران و روسای حوزه های قضایی بایستی کاملا  بصورت الکترونیکی  انجام شود .

وی با اشاره به برخورد با افراد و منابع تولید پرونده به دستگاه قضایی گفت: یکی از این منابع تولید پرونده  بنگاههای معاملاتی املاک و خودرو می باشد که دادستانها ،حفاظت و اطلاعات دادگستری و معاونت پیشگیری باید برنامه ای در راستای کاهش این موضوع تدوین کنند و هم چنین از افرادی که بیشترین فراوانی ورود به دادگستری ها را دارند شناسایی و رصد شوند .

رئیس کل دادگستری استان با اشاره  به کسب رتبه خیلی خوب در کارنامه قضایی قضات استان اظهار کرد: این امر باعث مسرت و خوشحالی است و نشانگر سلامت قضات استان می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha