آماده باش ۱۴ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات هلال احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان  از آمادگی ۱۴ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده ای استان زنجان در پی هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی  استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سید قاسم موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد : به علت ورود سامانه بارشی قوی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و وقوع رعد و برق جمعیت هلال احمر این استان از روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه در وضعیت آماده باش کامل قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر تیم های عملیاتی هلال احمر در  ۱۴ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده ای استان زنجان حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن اشاره به توجه مردم به اعلان هشدارها تاکید کرد: فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای، اجتناب از سفرهای غیرضروری و به همراه داشتن تجهیزات در جاده‌های کوهستانی در شرایط کنونی ضروری و لازم است.

موسوی ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به‌صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

وی به شهروندان، روستاییان و ساکنان در معرض خطر توصیه کرد: درخواست می‌شوداز هرگونه تردد و توقف در مجاورت منابع آبی و مناطق با احتمال وقوع صاعقه، جاری شدن روان آب و سقوط اجسام و درختان جدا پرهیز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha