بالگرد هلال احمر خراسان جنوبی تعویض می شود/ شارژ انبارهای استان بیش از نیاز

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفت: ذخیره انبارهای هلال احمر خراسان جنوبی بیش از نیاز استان شارژ شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، مهدی ولی پور در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به خریدهای که از اردیبهشت داشتیم انبارهای ذخیره هلال احمر بیش از نیاز استان شارژ شد و در آینده هم دیگر اقلام مورد نیاز تحویل هلال احمر استان می شود.
به گفته وی با دستور رئیس جمهور تا پایان سال اعتباراتی برای تجهیز پایگاه های امداد و نجات کشور در اختیار هلال احمر قرار می گیرد که در مرحله اول 200 دستگاه خودرو به هلال احمر تحویل می شود که  به خراسان جنوبی در تخصیص تجهیزات ویژه نگاه خواهد شد.
وی با اشاره به این که برای کارایی بیشتر، بالگرد هلال احمر استان تعویض می شود، گفت: در برنامه هفتم توسعه کشور و برنامه پنج ساله هلال احمرکشور، افزایش پایگاه های امداد و نجات   مورد توجه قرار گرفته است.
ولی پور تصریح کرد: با حمایت استانداری خراسان جنوبی برای صدور مجوز پایگاه های امداد و نجات مساعدت لازم را با توجه به نیاز موجود در خراسان جنوبی انجام خواهیم داد .
به گفته وی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ها برای اولین بار اعتباراتی برای هلال احمر در نظر گرفته می شود که تاکنون 800میلیارد تومان برای استان های مختلف مصوب شده است.
وی تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی تا کنون اعتباری مصوب نشده است که با همکاری استانداری باید پی گیری های لازم در این خصوص انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha