امدادگران بوشهری درحال امدادرسانی به سیل‌زدگان هستند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر درباره عملیات پاسخ به حادثه سیل و آبگرفتگی در ۳ شهرستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و دشتی در حال تخلیه آب از منازل مردم و انتقال آن‌ها به نقاط امن هستند.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، دکتر احسان ایزد پناه،  سرپرست این جمعیت گفت:  به دنبال بارش های فصلی موسوم به مونسون در استان بوشهر و ایجاد اختلال برای برخی از هم استانی های مان به خصوص در شهرستانهای تنگستان دشتستان و دشتی،  نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر نسبت به کمک ر سانی به همشهریان در این شهرها اقدام کردند.
 سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با توجه به بارش های صورت گرفته در شهرستانها و اختلال در آمد و شد و مشکلات برای شهرستان های مذکور نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب تیم های عملیاتی با استفاده از تجهیزات همچون پمپ لجن کش و سایر ملزومات و تجهیزات کاری نسبت به کمک رسانی و خدمت رسانی به خانوارهای گرفتار و دچار آسیب از بارندگی  اقدام کردند.
او همچنین با اشاره به اینکه کلیه شهرستانهای استان در حالت  آماده باش می باشند و در صورت وجود شرایط امدادرسانی ، تمام نیروهای عملیاتی و امدادی این جمعیت آماده به خدمت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha