استفاده از ظرفیت سازمان همیاری در حوزه بازآفرینی شهری بافت فرسوده آبکوه

در نشست مشترک مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار و معاون فنی اجرایی شهرداری منطقه یک مشهد بر استفاده از توان سازمان در حوزه های تامین انواع کالاها و تجهیزات مورد نیاز، همچنین سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای طرح بازآفرینی بافت فرسوده آبکوه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ این جلسه با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل و معاونان اداری مالی، بازرگانی و سرمایه گذاری و کوروش باوندی شهردار و حمیدزارع حسینی معاون فنی اجرایی شهرداری منطقه یک مشهد برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر تشریح ظرفیتها و رسالتهای سازمان همیاری در حوزه ارائه انواع خدمات به شهرداریهای استان به ویژه مدیریت شهری مشهد بر آمادگی برای انجام امور بازرگانی، خرید و تامین نیازهای شهرداری منطقه یک و همچنین ورود به حوزه سرمایه گذاری های جدید در این منطقه تاکید شد.

همچنین سرمایه گذاری در بافت فرسوده آبکوه به صورت مشارکتی و تعریف پروژه های جدید، همکاری در ساماندهی مجتمع کارگاهی تعریف شده در این منطقه و ... از جمله موضوعاتی بود که علاوه بر بحث های تامین کالا، تجهیزات، قیر و ...، برای شهرداری منطقه یک بر استفاده از همکاری ها و توان سازمان همیاری در این حوزه ها مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha