اجرای طرح "اطعام و احسان حسینی" در پایتخت شور وشعور حسینی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: .در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان و سایر نیازمندان استان زنجان طرح اطعام حسینی با مشارکت خیران استان در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، روح‌اله صالحی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان اظهارکرد: امسال نیز همانند سال‌ گذشته طرح اطعام و احسان حسینی در ایام محرم در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح اطعام حسینی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر نیازمندان با مشارکت خیران استان در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه حامی‌یابی، طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رویکردهای طرح اطعام حسینی است، بیان کرد: ۱۷۶ مرکز نیکوکاری و دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح هستند.

صالحی قدردانی از همراهی همیشگی مردم پایتخت شور وشعور حسینی در رسیدگی به ایتام و نیازمندان افزود: روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در این طرح ،شماره گیری کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha