ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان  از ارسال ۲۵۲ اثر به هشتمین دوره جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، یوسف  ناصر با اعلام این خبر اظهار کرد:مهلت شرکت در هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان بامداد روز یکشنبه ۹ مرداد به پایان رسید و مشخص شد ۶۰ نفر از فعالان رسانه های استان، ۲۵۲ اثر را در بخش های اصلی این جشنواره بار گذاری کرده اند.
وی با اشاره به تفکیک  آثار ارسالی به جشنواره تصریح کرد: خبر ۳۳ اثر، گزارش ۷۴ اثر، عکس ۱۳ اثر، مصاحبه ۳۶ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۳۹ اثر، تیتر ۳۶ اثر و طراحی و صفحه آرایی ۱۷ اثر و بخش طنز مکتوب  ۲ اثر .

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه در بخش طرح و کاریکاتور اثری بارگذاری نشده و از داوری جشنواره حذف می‌شود افزود : آثار بخش موضوعی جشنواره نیز توسط رسانه ها به دبیرخانه جشنواره تحویل شده است.

ناصر با بیان اینکه در این بحران اقتصادی رسانه ها، این تعداد آثار بارگذاری را داشته اند جای خوشحالی دارد، بیان کرد:از تمامی فعالان رسانه های استان که با شرکت در جشنواره نمی گذارند تا چراغ جشنواره خاموش شود قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  داوری آثار ارسالی به جشنواره طبق روال ۷ دوره  گذشته  است اظهار کرد:طی هماهنگی انجام گرفته با دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد، آثار توسط داوران منتخب این مرکز داوری خواهند شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا بیان کرد: طی هماهنگی های انجام شده با ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال رآیین پاسداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره هشتم، روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha