امدادگران هلال احمر در سیل اخیر بدون هیچ چشم داشت مادی خوش درخشیدند/تبدیل وضعیت آن ها دنبال شود

نماینده مردم بابلسر در مجلس با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در سیل اخیر بدون هیچ چشم داشت مادی خوش درخشیدند، گفت: تبدیل وضعیت آن ها دنبال شود.

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، علی باقرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 11 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر از همه امدادگران هلال احمر که بدون هیچ گونه چشم داشت مالی و فقط براساس اصول بشر دوستانه در حادثه اخیر سیل در اقصی نقاط کشور خوش درخشیدند، گفت: از دولت محترم درخواست دارم نسبت به ساماندهی و تعیین تکلیف این عزیزان که بعضا حدود 240 ساعت در ماه خدمت می کنند ولی از حداقل حقوق و بیمه محروم هستند اقدام عاجل صورت گیرد. با توجه به اینکه طرح ساماندهی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس مطرح است این عزیزان نیز مشمول تبدیل وضعیت شوند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: از آقای کولیوند رئیس سازمان هلال احمر و همکاران وی که حضور میدانی در صحنه داشتند نیز باید تشکر کرد.

امدادگران هلال احمر در سیل اخیر بدون هیچ چشم داشت مادی خوش درخشیدند/تبدیل وضعیت آن ها دنبال شود

وی خطاب به هیات دولت، گفت: چرا با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده، مطالبه جدی در اجرای سریع قانون را دارم و می خواهم قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هرچه سریع تر اجرایی شود.

باقرزاده خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: اجرای رتبه بندی معلمان در صدور احکام معلمان باید پیگیری و اجرایی شود تا معلمان عزیز بیش از این رنجیده نشوند.

وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز، گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری مخابرات باید دنبال شود و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات نیز تضییع نشود./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha