اجرای طرح«نذر مهربانی» همزمان با ایام ماه محرم در انجمن خیریه کلیوی زنجان

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان  از اجرای طرح «نذر مهربانی» در  انجمن کلیوی استان زنجان خبر داد.

محمد رضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، ضمن قبولی طاعات عزاداران اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد:طرح نذر مهربانی در این ایام توسط انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا می‌شود و  مردم نوع دوست و خیر با اهدای نذورات خود به این مجموعه می‌توانند جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

وی با بیان اینکه خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به دفتر انجمن کلیوی در سطح شهر  اهدا کنند تا به دست بیماران نیازمند کلیوی  برسد، گفت: طرح «نذر مهربانی » با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می‌شود.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان خاطرنشان کرد :با رضایت نیکوکاران  وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردم در قالب طرح «نذر مهربانی » برای مداوای بیماران  نیازمند کلیوی  هزینه می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی در انجمن کلیوی  است خاطرنشان کرد : آموزش های چهره به چهره ، اندازه‌گیری فشارخون، و خطرسنجی‌های اولیه جهت پیشگیری و مراقبت از بیماری‌ کلیوی  ازجمله خدمات ارایه شده در این طرح در ایام محرم توسط همیاران انجمن کلیوی در ۲ پایگاه مستقر در خ امام روبروی امامزاده سید ابراهیم انجام می‌شود.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان  اظهار داشت : خیرین و مردم نوع دوست میتوانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی  ویا شماره کارت  ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۵۳۴۳۰ بانک سپه واریز  و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فرودوین اهدا کنند  تا گوشه ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha