فوق ستاره لهستان قهرمانی جهان را از دست داد؟

به نظر می رسد که ویلفرد لئون شانس کمی برای رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان دارد.

به گزارش  گروه ورزش خبرگزاری سلامت، ویلفرد لئون، یکی از سوپر استارهای والیبال دنیاست که به دلیل آسیب دیدگی رقابت‌های لیگ ملت‌ها را از دست داد. او به شکل فشرده‌ای دوران ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارد تا بتواند در مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی لهستان را همراهی کند.

لئون، چندی پیش، درباره شرایط خود گفت: وقتی ۱۰۰ درصد چراغ سبز پزشکی را دریافت کنم آن موقع با سرمربی تیم ملی در مورد بازگشت صحبت خواهم کرد تا دوباره به تیم ملحق شوم. امروز من نمی‌توانم توضیح بیشتری در این مورد بدهم. کلید بهبودی من کار کردن به شکل گام به گام و حفظ ثبات است. این که بخواهم روی خودم فشار بیاورم یا برای بازگشت کار سنگینی انجام دهم احمقانه است.

رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان از اوایل شهریور ماه در لهستان و اسلوونی برگزار می شود. در همین راستا طی روزهای اخیر لیست تیم ملی والیبال لهستان برای مسابقات قهرمانی جهان منتشر شد که نام فوق ستاره آن‌ها یعنی ویلفرد لئون نیز در این لیست مشاهده می‌شد. با این حال تمرینات تیم گربیچ در حالی آغاز شده که اثری از حضور لئون در آن نیست و شواهد حاکی از آن است که به احتمال زیاد این بازیکن غایب بزرگ لهستانی ها در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha