حمایت فراجا از امران به معروف و ناهیان از منکر

فرمانده کل انتظامی کشوربا تاکید بر حمایت فراجا از آمران به معروف وناهیان ازمنکر گفت: از مردم ودستگاه های مسئول انتظار داریم ما را دراجرای این فریضه الهی حمایت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سردار "حسین اشتری" در حاشیه سفر  به استان همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرهدف از سفر خود را شرکت در جلسه جمع بندی نظارت ستادی عنوان کرد و افزود: فرماندهی انتظامی استان همدان وهمکاران با تلاش شبانه روزی و روحیه جهادی وانقلابی وحضور فعال در میدان ،کارهای شایسته ای انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از همراهی وحمایت های معنوی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان از اقدامات فراجا در حوزه امنیت اخلاقی واجتماعی گفت:در حوزه عفاف وحجاب ما یک وظیفه قانونی و ذاتی داریم وآن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه است و بر اساس قانون وظایف خود را در حوزه نا امنی های اجتماعی انجام می دهیم.

سردار اشتری گفت: بحمدالله و به لطف و عنایت الهی در این حوزه کارها با اقتدار وهوشمندی وبا کم ترین حاشیه انجام شده هرچند کار پیچیده وسخت است ولی با تلاش همکاران ماموریت ها در این حوزه به خوبی انجام وبر اساس قانون تداوم خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر حمایت فراجا از آمران به معروف وناهیان ازمنکر گفت: از مردم ودستگاه های مسئول انتظار داریم که بیش از پیش ما را دراجرای فریضه الهی امربه معروف ونهی از منکر یاری وحمایت کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اقدامات انتظامی در دیگر حوزه های ماموریتی گفت: در حوزه برخورد با جرایم به ویژه جرایم اقتصادی ،برخورد با اراذل اوباش و سارقان ،مبارزه با مواد مخدر و همچنین تلاش در راستای کاهش تصادفات جاده ای اقدامات و تلاش های خوبی صورت گرفته است.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha