عملیات مشترک پلیس فارس و اصفهان در کشف تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری پژو و کشف 165 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس،سردار "رهام‌بخش حبیبی" ، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو در محور "هرمزگان-شیراز" در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری 165 کیلو تریاک کشف شد.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha