همایش «شیرخوارگان حسینی» در ۴۵۰ امامزاده برگزار می‌شود

همایش‌های «احلی من العسل» و «شیرخوارگان حسینی» دو برنامه مهم ویژه‌برنامه «بصیرت عاشورایی» هستند که محرم امسال در روزهای سیزدهم و چهاردهم مرداد ماه برگزار می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، محرم امسال ۳ هزار و ۲۷۳ بقعه متبرکه و امامزاده میزبان عزاداران حسینی در ویژه‌برنامه «بصیرت عاشورایی» در سه سطح هستند؛ سطح‌بندی با توجه به ظرفیت‌های بقاع متبرکه و امامزادگان انجام شده است؛ براین اساس ۴۰۰ امامزاده در سطح اول، ۹۰۰ امامزاده در سطح دوم و مابقی امامزادگان در سطح سوم میزبان عزاداران و هیئت‌های مذهبی خواهند بود.

برگزاری همایش «احلی من العسل» یکی از برنامه‌های مهم در ویژه‌برنامه «بصیرت عاشورایی» است؛ این همایش با همکاری وزارت آموزش و پرورش در روز ششم محرم امسال یعنی پنجشنبه سیزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد؛ امسال ۴۰۰ بقعه متبرکه و امامزاده میزبان عزاداران حسینی در همایش «احلی من‌العسل» خواهند بود.

یکی دیگر از برنامه‌های مهم در ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی همایش «شیرخوارگان حسینی» است؛ این همایش در روز جمعه چهاردهم مرداد ماه در ۴۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha