امکانات گردان‌های قدس برای بازدارندگی رژیم صهیونیستی نامحدود است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد در پی ترور «تیسیر الجعبری» از رهبران این جنبش توسط رژیم اشغالگر، گروه‌های مقاومت فلسطینی تصمیمی استراتژیک با اجماع ملی فلسطین برای پاسخ به این جنایت گرفته اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،«طارق سلمی» در گفت‌وگو با العالم افزود: موشک‌های مقاومت و موشک‌های گردان‌های قدس چشمه‌های آزادی را به جوشش درآورده‌اند و گردان‌های قدس بر پاسخ به این دشمن و انتقام از آن تأکید می‌کند به نحوی که مرکز تل‌آویو و تمام شهرک‌های واقع در منطقه «غلاف غزه» را موشک‌باران می‌کند.

سلمی خاطرنشان کرد: مقاومت تأکید کرده است که این جنایت بی‌پاسخ نمی‌ماند و رژیم اشغالگر مسئولیت کامل آن را بر عهده دارد و بهای جنایت خود علیه ملت فلسطین را خواهد پرداخت.

او در عین حال تأکید کرد گزینه‌های نیروهای مقاومت فلسطین و گردان‌های قدس برای بازدارندگی رژیم اسرائیل نامحدود است.

در پاسخ به تجاوز اسرائیل علیه نوار غزه، جهاد اسلامی تل‌آویو و دیگر موشک‌باران شهرها و شهرک‌های اسرائیلی را هدف حملات موشکی تشدید کرده بود.

گردان‌های قدس اعلام کرد که بیش از یک‌صد موشک به تل‌آویو و برخی مناطق اشغالی شلیک کرده که در پی آن، آژیرهای هشدار در تل‌آویو، عسقلان، اسدود و شهرک‌های غلاف غزه به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را برای حمله به مواضع جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه شروع کرده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha