صدر نشینی لاهیجان در بین روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

در ارزیابی استانی روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، برای چندمین بار متوالی لاهیجان در صدر قرار گرفت .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛بر اساس ارزیابی صورت گرفته بر تعداد و کیفیت اخبار در سایت ( تارنما) اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان ؛ این اداره توانست با کسب رتبه 100 در راس شهرستان های گیلان قرار گیرد و در سال 1401 رتبه اول را بدست آورد.

در این ارزیابی مشارکت خبری ، کیفیت ، دقت، سرعت بروز رسانی و تعداد اخبار در دستور کار کارشناسان ستادی قرار گرفت و در بخش های مختلف با در نظر گرفتن مواردی همچون صفحه آرایی و ویژگی های بصری ،تبلیغات و اطلاع رسانی ، تعامل با مخاطبان ،به روزرسانی ،کیفیت محتوا و ... امتیازات داده شد.

فاطمه دوستی از کارشناسان فرهنگی این اداره در حوزه خبر نویسی و مدیریت سایت و ارائه آمار در تارنمای اداره به ادرس: https://lahijan.farhang.gov.ir/ )مشغول به فعالیت است و گل اندام انصار جعفری دیگر کارشناس فرهنگی با مدیریت بر صفحات مجازی از جمله تلگرام به آدرس(@lahijan_farhang_honar) :و اینستاگرام: )/http://www.instagram.com/bareshfarhangi_lahijan/)اخبار روز فرهنگ و هنر را به سمع و نظر مردم می رسانند.

ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان علاوه بر ستاد،دارای ۱۶ واحد شهرستانی است که ضمن قرار گیری لاهیجان در جایگاه اول این ارزیابی در سه ماهه اول سال 1401 ،شهرستان های رودسر دوم و املش حائز رتبه سوم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha