پوشش امدادی دهه اول محرم با مشارکت ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال‌احمر تهران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی مراسم عزاداری دهه اول محرم، با حضور بیش از ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال احمر استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران؛ شاهین فتحی ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری شهادت سالار شهیدان، اظهار کرد: در دهه اول محرم، بالغ بر ۲۵۰ نفر از نجاتگران کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران در ۲۴ هیأت عزاداری از جمله حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزاده صالح(ع) تجریش، وظیفه پوشش امدادی مراسم عزاداری را بر عهده داشتند.
وی ادامه داد: در این مدت ۵۲ تیم عملیاتی با بهره گیری از ۱۵ خودرو امدادی از جمله آمبولانس، خدمات خود را به هموطنان ارائه کردند.
فتحی بیان کرد: به 1846 نفر امداد و خدمات رسانی شد که ۸۸ نفر جهت دریافت خدمات پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شدند و ۵۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و نیز 1699 نفر هم از خدمات کنترل فشار و قند خون بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عصر امروز هم با توجه به جنایت رژیم صهیونسیتی، تجمع مردمی در تهران برپا خواهد شد که تیم های عملیاتی هلال احمر استان تهران وظیفه پوشش امدادی مراسم را برعهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha