پیام تبریک  فرماندهی انتظامی شهرستان های لامرد و مهر به مناسبت روز خبرنگار

فرماندهی انتظامی شهرستان های لامرد و مهر استان فارس در پیام های جداگانه روز خبرنگار را به خبرنگاران این دو شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)از فارس, سرهنگ زارع پور فرمانده انتظامی شهرستان لامرد ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روز خبرنگار را فرصت خوبی دانست تا از مجاهدت یکساله مردان دریادل عرصه خبر و رسانه که بی صدا در همه جا حضور دارند و موی خود را سفید می کنند تا جامعه ما آگاه و آگاه تر شود را تجلیل نماید.

تجلیل از فرزندان برومند ملتی که تا پای جان برای حفظ آرمانهای بلند خویش ایستاده است و در هیاهوی ناجوانمردانه رسانه های مسموم که سعی دارند مردم عزیز ما را ناامید کنند، خبرنگاران صادق ما، برای حفظ آرامش و امید دادن به جامعه تلاش و مساعی خود را به کار گرفته اند.

اینجانب برخود لازم می دانم از مجاهدت و ایثار و از خودگذشتگی جوان های انقلابی، متدین و متعهد که چشم بینای جامعه شده اند و قلم خویش را با تبهری خاص برای کمک به مردم عزیز منطقه به کار گرفته اند و در غم ها و شادی های مردم شریک شده اند تقدیر و سپاسگزاری کنم.

قطعا پاسخ دادن به تلاش و زحمات خبرنگاران عزیز تنها نباید به روز خبرنگار وهفده مرداد موکول شود، بلکه جامعه ما می بایست در همه سال قدردان فرزندان عزیز خویش باشد.
پاینده و پایدار باشید
زارع پور/فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان لامـــــــرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha