برای تغییر مدیران تحت فشار نیستم/مطالبه آگاهانه رسانه ها ابزار رشد استان است

استاندار زنجان  تأکیدکرد: از طرف هیچ کسی در ارتباط با تغییر مدیران تحت فشار نیستم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، محسن افشارچی ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه زنجان در عزاداری امام حسین یک شخصیت مستقلی دارد اظهار کرد: شاید در هیچ کشور و شهری این وضعیت را نمی‌بینند در عین حال مساجد به صورت مستقل عزاداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه شهروندان و مردم استان به صورت سیل وار در مراسمات عزاداری ماه محرم در کنار هم عزاداری می‌کنند افزود : یک داشته و ثروت معنوی است و باید غنیمت شمرد و در این خصوص استان بهره بردار باشد .

مطالبه آگاهانه رسانه ها ابزار رشد استان است

استاندار زنجان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان بیان کرد : قدر دان زحمات اصحاب رسانه هستیم که با وجود مشکلات ریز و درشت کشور خبرنگاران بصورت آگاهانه و با آگاهی در علم سعی بر ایجاد امید و نشاط در جامعه هستند و نقدها را بصورت منصفانه منعکس می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج البلاغه(فِی الْجِهَادِ بِأَمْوَالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ وَ أَلْسِنَتِکُمْ) بیان کرد: یعنی زبان و قلم شما میتواند در راه جهاد می‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد بنابراین هر کلمه ای که شما می‌نویسید می‌تواند ابزاری برای ارتقای روحی شما در مسیر مثبتی باشد .

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از ابزار رشد استان رسانه ها و خبرنگاران هستند افزود: گاها تیتر هایی در رسانه ها شاهد هستیم که گویی پشت این تیتر ها مطاللعه ای نیست .

افشارچی در خطاب به خبرنگاران بیان کرد : در سوژه های خبری بصورت آگاهانه سوال کنید چراکه مطالبه آگاهانه رسانه ها ابزار رشد استان است.

مبنای تغییر و انتخاب مدیران، تغییر دولت نیست

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص جابجایی و انتخاب مدیران استان اظهار کرد : مبنای تغییر و انتخاب مدیران، تغییر دولت نیست، برخی از مدیران در استان تغییر کرده اند چون جایگاهشان جایگاهی بود که بر مبنای حرکت فرهنگی دولت باید جابجایی صورت می‌گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیرانی که در جایگاه‌های تکنیکی هستند بر مبنای عملکردشان سنجیده می‌شوند و ممکن است تغییری انجام نشود افزود : پارامترهایی که برای سنجش مدیران انجام می‌شود ،توانمندی فردی ، یافتن جایگزینی بهتر و امتداد حرکتی که یک مدیر باید خودش ادامه دهد است .

دولت عوض شده است مختار خروج نکرده است

افشارچی با بیان اینکه در استان خیلی از مدیران جابجایی صورت گرفته است ولی برخی از مدیران جایگاهشان جایگاه حساسی نیست که جابجایی انجام شود گفت: از روز اول هم گفتیم که دولت عوض شده، مختار خروج نکرده است؛ بنابراین با احترام و با عزت با مدیران برخورد می کنیم، چون مدیران قبلی هم داشته ها و سرمایه های نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تأکید کرد: از طرف هیچ کسی در ارتباط با تغییر مدیران تحت فشار نیستم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha