۶۵ بیمار خاص و صعب‌العلاج زنجانی تحت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان ۶۵ بیمار خاص وجود دارد که تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: ۱۸ نفر از این افراد پیوند کلیه و ۲۳ نفر دیالیزی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،روح‌الله صالحی ظهر روز پنجشنبه در روند بازدید از انجمن خیریه کلیوی زنجان که با حضور مدیرکل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور همراه بود، اظهار کرد: همت ،تلاش و اقداماتی که در این انجمن برای بیماران صورت می‌گیرد در راستای رضای خداوند و دستور الهی است که دستگیری بیماران را میکنید .

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم در دو بخش کسری فراوانی وجود دارد افزود: در یک بخش کارآفرینان و افرادی که تلاش می‌کنند و زمینه کسب و کار عده‌ای را فراهم کرده و عزت فرد را ارتقا می‌دهند که بسیار ارزشمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به بخش دوم که حرکت‌های برخی تشکل‌های مردمی که در قالب فعالیت های خیرخواهانه و داوطلبانه شکل می‌گیرد اظهار کرد: این تشکل ها اقدامات خداپسندانه ای را برای کاهش آلام دردمندان و نیازمندان انجام می‌دهند.

صالحی با اشاره به اینکه در سطح استان ۶۵ بیمار خاص وجود دارد که تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: ۱۸ نفر از این افراد پیوند کلیه و ۲۳ نفر دیالیزی‌ هستند .

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان زنجان هم‌افزایی بسیار خوبی با انجمن حمایت از بیماران کلیوی برقرار کرده است افزود : تلاش شده است تا با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های موجود، خدمات اثر بخش از طرف هر دو مجموعه به بیماران نیازمند ارائه شود.

ایم مسئول بیان کرد: در مدت ۵ ماه گذشته قریب به ۲۰ میلیون تومان خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایتی که از مجموعه انجمن کلیوی خدمات دریافت کرده‌اند پرداخت شده است، با این حال انجمن خیریه کلیوی محل امنی برای بیماران نیازمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha