بیش از ۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۶ میلیارد و ۲۴۰میلیون ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

زمانی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، اظهار کرد: کشاورزان می توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha