پیش بینی دو هواپیما به عنوان بیمارستان هوایی در اربعین

رئیس جمعیت هلال احمر در نشست خبری گفت: پیش بینی دو هواپیما به عنوان بیمارستان هوایی در اربعین انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: علاوه بر موضوع امداد و نجات به زائرین اربعین حسینی موضوع بهداشت، درمان در خارج از کشور نیز بر عهده هلال احمر است و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس جمعین هلال احمر با بیان اینکه ما به دنبال راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در اربعین حسینی هستیم، گفت: درمانگاه‌ها در سه سطح یک تا سه تقسیم بندی شده است؛ همچنین بیمارستان‌های صحرایی برای ارائه خدمت به زائران راه‌اندازی خواهد شد و همچنین در هر ۱۰۰ عمود یک مقر سلامت و پزشکی خواهیم داشت. پیش بینی دو هواپیما به عنوان بیمارستان هوایی در اربعین

کولیوند افزود: دو هواپیما به عنوان بیمارستان هوایی با ستاد کل نیروهای مسلح هماهنگ شده تا در صورت نیاز از آن در عملیات اربعین استفاده کنیم؛ هماهنگی لازم با حشد الشعبی هم صورت گرفته تا بتوانیم با هم‌افزایی به زائرین خدمات رسانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دیپلماسی سلامت ایران، عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورها در این راهپیمایی عظیم فرهنگی خود را نشان خواهد داد و امسال بر خلاف سال های پیش هلال احمر سرانه ای دریافت نمی کند و خدمات رایگان پزشکی و درمانی به همه زائرین ارایه می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha