کاهش  8 درصدی مرگ های حوادث رانندگی در 4 ماه نخست امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت : در 4 ماه نخست امسال 191 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند شدند که این  رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، علی عباسی با اعلام این خبر افزود : بر اساس آمارها، 148 نفر از تلفات تصادفات 4 ماهه نخست امسال را مردان و 43نفر را نیز زنان تشکیل داده اند.

آمل در رتبه اول
شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب، آمل با 25 ، ساری با 23 و بابل با 20 فوتی و کمترین آن شهرستان فریدونکنار با یک فوتی گزارش شده است..

بیشترین کشته ها در محور درون شهری
از 191 کشته تصادفات 4 ماهه، 136 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با کاهش 13 درصدی ) و 55 نفر در حوادث درون شهری، ( با افزایش 10 درصدی ) گزارش شده است.

افزایش 6 درصدی مصدومان تصادفات رانندگی
4 هزار 461 نفر به علت مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت : با توجه به آغاز آخرین ماه تابستان و افزایش میزان تلفات جاده ای در شهریور هر سال، از هموطنان عزیز درخواست می شود با حفظ آرامش در رانندگی و رعایت قوانین و مقررات، ضمن تجربه سفری خوش و خاطره انگیز، از بروز حوادث دردناک و از دست رفتن جان عزیزانشان جلوگیری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha