سازوکار تعیین تکلیف سهام سازمان همیاری از کشتارگاه صنعتی لاهور بررسی شد

دومین جلسه تعیین تکلیف و انتقال سهام سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از کشتارگاه لاهور با حضور مسئولان سازمان همیاری و طرف های پاکستانی در مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری با بیان این خبر گفت: دومین جلسه بررسی تعیین ارزش سهام و سازوکارهای تفکیک سهم سازمان همیاری خراسان رضوی از شرکت Punjab Mashhad Meat Complex ( پامکو) برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه 4 ساعته علاوه بر موسوی و پرخویی مدیر و نماینده موسسه صنعتی گوشت مشهد، وکیل سازمان همیاری، اعضای هیات مدیره، مدیراجرایی شرکت پامکو و نمایندگان وزارت کشاورزی و دولت پاکستان نیز حضور داشتند و و روش های انتقال و واگذاری سهام سازمان همیاری از کشتارگاه لاهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تازیکی خاطر نشان کرد: با جدیتی که وجود دارد، تلاش داریم پس از گذشت بیش از 10 سال از احداث کشتارگاه که با مشارکت و سرمایه گذاری سازمان همیاری خراسان رضوی در پنجاب یکی از مهمترین و پر جمعیت ترین ایالت های کشور دوست و همسایه پاکستان دایر شده و به ارائه خدمات ذبح اسلامی و بهداشتی دام می پردازد، موضوع تعیین تکلیف و انتقال سهام سازمان از این مجموعه را طی جلسات تخصصی و کارشناسی پیگیری کرده و به سرانجام برسانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha