کد خبر: 185855
۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
اعزام ۴ هزار خانواده انتظامی به کربلا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: اعزام بیش از ۴هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات در ۵ماهه اول سال ۱۴۰۱ صورت گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی سراسر کشور اظهار کرد: تعظیم شعائر دینی و انقلابی در مجموعه عظیم انتظامی به نحو احسن با دعوت از سخنرانان اثربخش و با حضور مشتاقانه و عالمانه کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: حضور باشکوه کارکنان در جشن‌های غدیر و دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان کم نظیر و مثال زدنی بود. شرط موفقیت انتظامی در همه وظایف و ماموریت‌ها میل به معنویت و تقویت روحیه انقلابی و برافراشته شدن پرچم معارف اهل بیت علیهم السلام در همه یگان‌های انتظامی است. اعزام بیش از ۴هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات در ۵ماهه اول سال ۱۴۰۱ و برپایی بیش از ۵ هزار ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت توسط یگان‌های انتظامی در سطح شهرهای سراسر کشور و برپایی ۸ موکب در مرزهای ورودی و خروجی کشور و یک موکب در کربلای معلی نمونه‌ای از اقدامات انتظامی در جهت آشنایی کارکنان با معارف اهل بیت علیهم السلام و خدمتگزاری پلیس به مردم عزیز ایران اسلامی و عاشقان و زائران حسینی است که برنامه داریم این برنامه‌ها و فعالیت‌های معنوی و فرهنگی را با قوت و اهتمام بیشتر تا پایان سال ادامه دهیم.

ادیانی ادامه داد: مجموعه انتظامی افتخار دارد که همه برنامه‌ها و ماموریت‌های خود را در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به پیش ببرد. دشمنان تلاش دارند تا نور اسلام و قرآن و ولایت را در کشور خاموش کنند و این برنامه آن‌ها از اول انقلاب بوده و از هر توطئه و دسیسه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کردند. اما ملت مسلمان ایران با تاسی از قیام عاشورای امام حسین علیه السلام هرگز تسلیم آن‌ها نشدند و با توفیق الهی هر روز قدرتمندتر و شکوفاتر وارد چله پرافتخار دوم انقلاب گردید.

وی افزود: همگان به ویژه نخبگان و هادیان و مربیان با تمام وجود جهت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن وارد عرصه شوند و با جهاد تبیین و روشنگری و بیان حقایق و واقعیت‌ها جلوی تحریف دشمنان را بگیرند و دشمنان را مثل همیشه مایوس کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha