معاون وزیر بهداشت از ساخت یک هزار تخت بیمارستانی در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از لرستان، بهرام دارایی در نشست بررسی ساخت سه بیمارستان نیایش خرم آباد، رازی کوهدشت وگهر دورود اظهار کرد: با توجه به محرومیت استان و سرگردانی بیماران در سایر استان ها برای دریافت خدمات درمانی ، رویکرد دولت و وزارت بهداشت بر شدت روند ساخت و اتمام سه پروژه بیمارستانی استان با تزریق منابع مالی تا پایان سال ۱۴۰۳ بود و مصمم است با ساخت آنها ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه تخت در لرستان اضافه گردد .

وی با بیان عمق محرومیت در سطح استان لرستان گفت: در بازدید انجام شده از شهرهای استان متاسفانه عمق محرومیت در خرم آباد به عنوان مرکز استان و بروجرد از لحاظ امکانات درمانی زیادتر می باشد.

فرهادی معاون توسعه و منابع دانشگاه در این نشست ضمن تاکید بر فعال تر شدن روند ساخت بیمارستان نیاش توسط پیمانکار آن با تزریق منابع مالی لازم گفت: در پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد با تزریق اعتبار لازم ، انتظار پویا شدن و شدت کار جهادی از قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) داریم و در بیمارستان گهر دورود با تزریق اعتبار و شروع کار جبران عقب افتادگی این پروژه را داشته و پروژه بیمارستان رازی کوهدشت ، پروژه فعال و از برنامه زمان بندی جلوتر می باشد.


در ادامه پیمانکاران و مشاورین سه پروژه به بیان مشکلات و به تشریح چگونگی پیشرفت روند ساخت آنها پرداختتند.

در پایان مقرر شد چگونگی روند اتمام ساخت سه پروژه بیمارستانی طی برنامه زمان بندی و فاز بندی تعیین و صورتجلسه گردد.

بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش خرم آباد ۴۰ درصد ، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی کوهدشت ۳۰ درصد و بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha