تجمع بزرگ اربعین در ورامین برگزار می شود

تجمع هیات های مذهبی در اربعین حسینی در بقعه امامزاده یحیی محله کهنه گل برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران ؛ روز پنجشنبه ۲۷ مردادماه جلسه ستاد فرهنگ عمومی شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین و باحضور حجت الاسلام و المسلمین محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، دکتر نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد فخاری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و دیگر روسای ادارات و نهاد ها برگزارشد .

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به ضرورت توجه به آموزش قرآن در بین آحاد جامعه گفت : با توجه نیاز شهرستان ورامین و وجود اساتید برجسته در حوزه قرآن باید تدوین طرح جامع قرآنی و اجرای آن در شهرستان ورامین هرچه سریعتر انجام پذیرد .

وی افزود : دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش ،امور مساجد ،سازمان تبلیغات ،اوقاف و شهرداری و ... با استفاده از ظرفیت های مردمی و اساتید قرآن شهرستان در جهت تهیه بسته جامع قرآنی شهرستان که شامل حفظ ،روخوانی و روانخوانی و تفسیر قرآن می شود کوشا باشند که بتوانیم با ایجاد شور و انگیزه آحاد مردم را دشت ورامین به شکل های مختلف با مفاهیم سراسر نور قرآن آشنا کنیم .

معاون استاندار تهران با اشاره به لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر مراسمات ایام اربعین گفت : ستاد اربعین شهرستان ورامین خوشبختانه کارهای خوبی در این مدت کوتاه برای پشتیبانی و خدمات رسانی ۶ موکب شهرستان ورامین انجام داده است که این کمک ها غالبا از سوی خود مردم شریف انجام پذیرفته است که توسط ستاد شهرستان به صورت عادلانه در بین مواکب بر اساس سطح ارائه خدمات تقسیم می شود و برای تردد راحت تر زائران اربعین حسینی با هماهنگی صورت پذیرفته با تعاونی های اتوبوس رانی تعداد ۱۰۰ سری سفر از مبدا شهرستان ورامین به سمت مرز های خروجی کشور و برعکس در ایام اربعین پیش بینی شده است .

درویشی در پایان گفت :برنامه ریزی لازم جهت برگزاری مراسم باشکوه تجمع هیات های مذهبی در روز اربعین حسینی در بقعه امامزاده یحیی محله کهنه گل توسط دستگاه های مسئول هر چه سریعتر انجام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha