آزادگان در سخت‌ترین شرایط از آرمانهای نظام دفاع کردند

امام جمعه سنندج گفت: آزادگان سرافراز، یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند که در بدترین شرایط ممکن و با تحمل سخت ترین شکنجه ها از آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج گفت: آزادگان زیر سخت ترین شکنجه ها در مقابل دشمن سر خم نکردند و پیام ایستادگی حق مقابل باطل را به دنیا ارسال کردند و باید قدردان مجاهدت‌های آنان باشیم.

ماموستا رستمی افزود: تاریخ جمهوری اسلامی ایران امروز به وجود چنین آزاد مردانی به خود می بالد و ملت ایران عظمت، عزت و امنیت امروز خود را مدیون خون شهدا، ایثارگران و صبر، استقامت و از خودگذشتگی آزادگان سرافراز می داند.

امام جمعه سنندج به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اشاره کرد و گفت: سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی فرصت مغتنمی است و مسئولان می‌توانند در این روز با برگزاری برنامه ها و مراسماتی رشادت های این عزیزان را برای آحاد مختلف جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان بازگو کنند.

ماموستا رستمی بر ضرورت احترام به اصحاب پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) تاکید کرد و افزود: حضرت محمد(ص) فرموده است کسانی که به اهل بیت و صحابه‌اش بی احترامی کنند، گویی به ایشان توهین کرده‌اند، همچنانکه آنانکه اصحاب و اهل بیت(ع) را دوست بدارند، در واقع پیامبر(ص) را دوست داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha